Pozycjonowanie Toruń

Pozycjonowanie SEO Toruń

Przeglądarka Google i cały internet rozleniwiły społeczeństwo. Gdy dzisiaj czegoś szukamy, natychmiast sprawdzamy to w Google’u, najczęściej nie wychodząc nawet poza kilka pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Właśnie z tego powodu dobrze pozycjonowane sklepy internetowe przyciągają ogromną część klientów, podczas gdy inne, nawet posiadając lepszą stronę i oferując produkty w lepszych cenach, muszą obejść się smakiem.

Nie ma się co oszukiwać – Google też jest firmą, która chce zarabiać, i za niemałe sumy pieniędzy zostaniemy tam wypromowani na samej górze, ponad zwykłymi wynikami wyszukiwania. Mowa tu o kampanii Google Adwords, która oznacza naszą stronę internetową jako reklamę i sprawia, że wyświetla się po wpisaniu wybranych przez płacącego fraz kluczowych. Ceny takiego pójścia na skróty są jednak wysokie i nie zawsze przekładają się na efekty, szczególnie że płaci się za każde kliknięcie użytkownika.

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Pozycjonowanie zamiast kosztownej kampanii Adwords

Tutaj wchodzi SEO pozycjonowanie stron i agencja tym się zajmująca. Wykorzystując skuteczne pozycjonowanie strona klienta nie tylko zawędruje na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania na znacznie więcej fraz niż kilka wybranych do Adwords, to jeszcze zostanie tam znacznie dużej. Podstawową różnicą jest czas potrzebny na zdobycie czołówek wyników, zwanych przez pozycjonerów „topami”. Przebijanie się w górę wyników organicznych, czyli tych zwykłych, jest najczęściej kwestią maksymalnie kilku miesięcy, choć zależy to od tematyki i konkurencji. Google Adwords z kolei natychmiast wynosi stronę na opłacane miejsce reklamowe. Ma to jednak swoje wady – po zatrzymaniu opłat strona klienta znika, podczas gdy po przerwaniu współpracy z pozycjonerem jest w stanie utrzymywać się relatywnie wysoko przez dłuższy czas.

Kolejną kwestią jest wiarygodność. Strona oznaczona jako reklama zawsze będzie nie do końca wiarygodna w oczach internauty, z kolei wynikom organicznym zwykliśmy ufać. Wiele osób wychodzi z założenia, że wysoka pozycja osiągnięta w ten sposób to wynik zaufania, jakie powierzyli jej inni. Prawda jest taka, że stoi za tym wyłącznie optymalizacja stron i agencja SEO, która pomogła osiągnąć taki wynik. Jeśli mówimy o czołówce wyników wyszukiwania stron pozycjonowanie jest obowiązkowe, nikt nie znajduje się tam przypadkiem.

Pozycjonowania Toruń

Agencja SEO podstawą marketingu internetowego

Sklepy działające przede wszystkim w Internecie nie dadzą sobie rady jeśli nie będą przejmować się optymalizacją pod wyniki wyszukiwania Google’a. Oczywiście, jeżeli mają znacznie większy budżet na takie rzeczy, mogą zdobyć popularność dzięki ogromnej kampanii reklamowej, lecz są to koszty nieporównywalnie wyższe. Mało który właściciel takiego sklepu nie korzysta z usług pozycjonowania stron – jeśli oczywiście mówimy o tych pokazujących się w pierwszych kilkudziesięciu pozycjach wyników. Zbyt wiele można zyskać stosunkowo niewielkim nakładem pieniężnym, by zignorować ten temat.

Z kolei gdy chodzi o Toruń pozycjonowanie stron internetowych (tzw. pozycjonowanie lokalne) jest nawet prostsze i tańsze. Walcząc o pozycje w Google’u tylko w jednym mieście zmagamy się oczywiście z mniejszą konkurencją, więc wyniki są znacznie szybsze, choć wciąż wymagają sporego nakładu pracy ze strony pozycjonera. W kwestii innych stron internetowych Toruń również jest dobrym polem do manewrów, szczególnie biorąc pod uwagę rozmiar tego miasta. Wystarczy wpisać „pozycjonowanie Toruń” czy „pozycjonowanie stron Toruń”, by zobaczyć, ile firm oferuje swoje usługi. Wybór nie jest jednak prosty, a zła decyzja może być katastrofalna w skutkach.

Jak pozycjonowanie, to tylko z nami!

Prowadząc marketing internetowy, zrozumienie, jak ważne jest pozycjonowanie strony, to połowa sukcesu. Druga połowa to decyzja komu zaufać. Jak korzystna nie wydawałaby się oferta pozycjonowanie stron musi być prowadzone przez doświadczoną agencję. Strony internetowe klienta nie powinny być polem doświadczalnym dla niesprawdzonych działań pozycjonera, bo może się okazać, że będą potem nie do odratowania, a nikt nie chce zmieniać domeny.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, więc ciężko nakreślić jeden schemat działania. Zawsze zaczynamy od analizy stanu wyjściowego strony internetowej i na tej podstawie robimy złożony audyt SEO. Gotowy dokument z sugerowanymi zmianami dla łatwiejszego pozycjonowania jest następnie odsyłany do klienta, który powinien je wdrożyć. Czasem jest to problem z budową strony, innym razem kod strony wymaga poprawy, jeszcze innym trzeba zwyczajnie skrócić czas ładowania w przeglądarce lub dopracować budowę linków. Szczegółów jest wiele, ale tylko taka kompleksowa analiza pozwala dostosować działania, które przełożą się na rzeczywiste wzrosty w wynikach wyszukiwania.

Następnie pełną parą rusza samo pozycjonowanie. Oznacza to dwie rzeczy – linkowanie oraz tworzenie odpowiednich treści. W przypadku tego pierwszego, mówimy o zamieszczaniu linków na mocnych serwisach (np. w formie artykułów sponsorowanych), które wzmacniają pozycję strony. W przypadku sklepów internetowych docelowa jest zazwyczaj strona główna, jednak znajdzie się też miejsce dla linkowania do poszczególnych kategorii oferowanych produktów. Wszystko po to, żeby być na wyciągnięcie ręki dla zainteresowanej osoby. Jedno kliknięcie i już może wybierać interesujące go przedmioty – tak w dobie Internetu sprzedaje się towar.

Co do tworzonych treści, tutaj do gry wchodzą doświadczeni copywriterzy. Muszą oni przygotować merytoryczne teksty na daną stronę internetowa, które z jednej strony ciekawie opiszą tematykę strony w artykułach, przyciągając potencjalnych klientów, ale jednocześnie przygotują tekst pod wytyczne pozycjonera. Tutaj najważniejszym jest dopasowanie się do obowiązujących algorytmów Google’a i tak wymagana jest zarówno odpowiednia długość tekstu, jak i obecność fraz kluczowych czy ich natężenie. Czynników jest wiele i istnieją na ich temat rozmaite teorie, więc dobranie odpowiednich wytycznych nie jest takie proste. Do tego nie każdy copywriter będzie w stanie napisać rzeczowy tekst, trzymając się takich wytycznych. Na szczęście nasz zespół zjadł zęby na tego typu artykułach, więc nie jest to problemem.

Pozycjonowania stron Toruń

Czy tylko sklepy warto pozycjonować?

Sklepy internetowe nie są oczywiście jedynym rodzajem stron do pozycjonowania, lecz to ich właściciele kierują się do nas najczęściej. Naturalnie w ich przypadku większy ruch na stronie oznacza więcej przeprowadzonych transakcji, ale nie należy lekceważyć korzyści jakie mogą odnieść inne strony internetowe. Więcej użytkowników oznacza większe zainteresowanie, a co za tym idzie – wyższe stawki w rozmowach z reklamodawcami. Jakby więc nie patrzeć, wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania okazuje się korzystna dla każdego posiadacza własnej strony w Internecie.

Innymi korzyściami może być zwiększenie zaufania do marki i ogólny rozwój firmy poprzez zwiększenie jej rozpoznawalności – wszystko, co powinno znajdować się w planach na przyszłość dowolnego biznesu. Warto więc zadbać o współpracę z pozycjonerem już na samym początku planowania strony. Niezależnie od tego, czy chodzi o pozycjonowanie na całą Polskę czy tylko Toruń agencja interaktywna powinna mieć co pokazać względem SEO, by ta współpraca miała jakiekolwiek podstawy do wspomnianego wcześniej zaufania. Wasza strona internetowa jest zwyczajnie zbyt ważna, by zabrał się za nią ktoś niesprawdzony, kto może jej tylko zaszkodzić. Nasza agencja pomoże Wam zaplanować wszystko od samego początku i w możliwie w jak najkrótszym czasie znaleźć się w czołówce wyników wyszukiwania.

X