Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie stron Warszawa

Celem każdego biznesu jest przyciągnięcie możliwie jak największej liczby klientów. Sama obecność strony w Internecie może jednak nie wystarczyć, kiedy jest ona nisko w wynikach wyszukiwania. Rzeczywistość jest brutalna – niemal nigdy nie wybieramy strony, która jest niżej niż pierwsze osiem czy dziesięć wyników. Nie dbając o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, nie pozwalamy potencjalnym klientom trafić na naszą stronę. Będąc na pierwszym miejscu z kolei pomoże wielokrotnie zwiększyć liczbę odwiedzin, a co za tym idzie – zyskamy wielu nowych klientów. Na szczęście są sposoby na pozycjonowanie stron WWW i właśnie tym zajmuje się agencja SEO.

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Na czym polega pozycjonowanie SEO?

W pozycjonowaniu stron najważniejszym jest dostosowanie strony internetowej do wymogów wyszukiwarki. Przykładowo, jeśli prowadzimy sklep z nartami, to chcielibyśmy, żeby dowolny użytkownik zobaczył nasz serwis na pierwszym miejscu po wpisaniu w Google fraz i słów kluczowych, jak „sklep z nartami”, „sklep narty” czy nazwy konkretnych marek i modeli. Jest to o tyle ważne, że osoba wyszukująca takie frazy jest już zdecydowana na zakup i istnieje duże prawdopodobieństwo, że kupi poszukiwaną rzecz na jednej z kilku pierwszych stron, jakie się jej wyświetlą.

Pozycjonowanie sklepów internetowych oczywiście nie jest jedynym powodem, by skorzystać z usług naszej firmy. Pozycjonowanie SEO jest równie ważne w przypadku osób i firm oferujących najróżniejsze usługi. Tak naprawdę nie istnieje strona internetowa, na którą wysoka pozycja w rankingach nie wpłynęłaby pozytywnie. Im większy ruch na stronie, tym większe zainteresowanie oferowanymi towarami i usługami, a także tym bardziej atrakcyjna nasza strona staje się dla reklamodawców. Wszystko dzięki pozycjonowaniu stron i staniu się bardziej widocznym dla potencjalnych klientów.

Pozycjonowania Warszawa

Jak wygląda nasza praca?

Zadaniem agencji SEO jest wykorzystanie rozmaitych metod na poprawienie pozycji w wynikach wyszukiwania. W przypadku większości stron pozycjonowanie robi się dwojako – poprzez pisanie odpowiednio skrojonych tekstów oraz linkowanie, o czym nieco dalej. Zanim jednak się do tego zabierzemy, najpierw należy zoptymalizować stronę internetową. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych musi rozpocząć się od rzetelnego audytu. To właśnie dokonując audyt SEO wychodzą wszystkie błędy niepozwalające stronie rankować, czyli pojawić się wysoko do wyników wyszukiwarki Google. Jest to wyjątkowo istotne, gdyż niezoptymalizowana strona internetowa potrafi zniweczyć starania najlepszych pozycjonerów. Audyt jest więc obowiązkowym punktem wyjściowym dla procesu pozycjonowania stron.

Kolejnym etapem jest stworzenie odpowiednich tekstów, które nie tylko stanowią cenną wartość dla czytelników, ale przede wszystkim zostaną przeanalizowane przez algorytmy wyszukiwarki Google. Doświadczeni pozycjonerzy analizują konkurencję i wybierają najważniejsze frazy i słowa kluczowe, pod które następnie planują artykuły. Stworzone w ten sposób wytyczne wędrują do copywriterów, którzy zgłębiają tematykę potrzebnych tekstów i tworzą składny tekst, zwracając uwagę na obecność wybranych wcześniej fraz, długość tekstu i wiele innych szczegółów tego typu. Jakie elementy mają największe znaczenie – zdanie na ten temat różni się między pozycjonerami i nikt nie ma jednoznacznej odpowiedzi, a poza tym algorytmy Google’a mogą zmienić się w najmniej spodziewanym momencie, co sprawia, że w krótkim czasie strony internetowe z czołówki mogą nagle znaleźć się daleko poza top 10.

Gotowy tekst trafia do klienta. Strona główna, podstrony czy strony poszczególnych produktów w przypadku sklepu internetowego – osobnych artykułów może być kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt i ich skuteczność zależy od wiedzy i planu pozycjonera. Marketing internetowy bez takiego zaplecza zwyczajnie nie ma sensu, chyba że klient jest gotowy wydać znacznie większe pieniądze na kampanie reklamowe, a i to nie zawsze jest tak skuteczne jak pozycjonowanie strony.

Następnie eksperci SEO wykorzystują swoje doświadczenie w pozyskiwaniu i wykorzystywaniu mocnych linków, co nazywamy linkowaniem (ang. Link Building). Linkowanie zewnętrzne pomaga wykorzystać moc dużych i popularnych stron do wyniesienia wyżej serwisów pozycjonowanych. Jeśli chodzi o Google, taki rodzaj pozycjonowanie w ten sposób jest niebywale skuteczne, stając się drugim filarem SEO SEM a co za tym idzie – marketingu internetowego.

Dobry tekst to nie jedyny sposób

Jeśli chodzi o content marketing, alternatywne metody polepszania pozycji strony to na przykład marketing szeptany, który polega na tworzeniu pozytywnego „szumu” wokół danego serwisu. Social media, czyli media społecznościowe są w takim przypadku dobrym miejscem do działania, co można połączyć od razu z odpowiednio prowadzonym fanpage’em, jednak nie wszyscy pozycjonerzy uważają to za istotne, skupiając się na samym SEO. Warto skupić się na mediach społecznościowych w sytuacji, gdy mamy na celu przede wszystkim klientów i budowanie marki w ich oczach.

Można też skorzystać z łatwiejszych sposobów i wykorzystać budżet na linki sponsorowano oraz Google Ads (znane wcześniej jako Google AdWords) i zwyczajnie wykupić sobie wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Tego rodzaju opłacane pozycje mają swoje zalety – efekty są natychmiastowe i nie mają na nie wpływu zmiany w algorytmach Google’a. Tego typu kampanie Google Ads są jednak wyjątkowo kosztowne. Do tego internauci często pomijają takie strony oznaczone jako reklama. Linki sponsorowane mają według wyliczeń niecałe 20% wejść na wybrane frazy, co wypada zupełnie blado w stosunku do tego, co znacznie tańszy pozycjoner zrobi bez takich ułatwień. Pozycjonowanie organiczne (czyli trafianie na sam szczyt wyników wyszukiwania bez reklam) jest niepomiernie bardziej efektywne. Wciąż jednak możemy wspomóc się reklamą na wybrane frazy, jeśli klient sobie tego zażyczy.

Pozycjonowanie lokalne, a może na całą Polskę?

Prowadząc stronę mającą trafić do każdego polskiego internauty, musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja jest dużo większa niż w przypadku, gdy mielibyśmy pozycjonować taką stronę na wybrane miasto czy województwo. Wiadomo, że rozmaitych sklepów internetowych w Warszawie jest sporo, ale znacznie łatwiej walczyć o pozycję z samymi konkurentami z Warszawy niż w sytuacji, gdy konkurencją byłaby dla nas cała Polska. Nasza oferta pozycjonowania stron co prawda nie ogranicza się wyłącznie do pojedynczych miast, aczkolwiek stawiamy sprawę jasno przed klientem – pozycjonowanie lokalne będzie zrobić prościej i warto się nad tym zastanowić. Naturalnie nie w każdym przypadku będzie to dobre rozwiązanie, ale to już rzecz do omówienia z naszymi ekspertami.

Jeśli chodzi właśnie o lokalne pozycjonowanie Warszawa z pewnością jest najbardziej konkurencyjnym rynkiem i nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości, ale nie jest to regułą i w zależności od regionu będzie trzeba podejść do tematu indywidualnie – nie tylko na początku, ale też w trakcie pozycjonowania czy po przejęciu strony, która była już wcześniej pozycjonowana. Odpowiednia analiza przypadku, zwana w branży mianem case study, jest niezbędna i dzięki temu można „zrobić topy” jeszcze szybciej.

Pozycjonowania stron Warszawa

Nie lekceważ SEO

Największe strony internetowe doskonale zdają sobie sprawę z potęgi pozycjonowania. Ciężko z kolei usłyszeć, że jest ono niepotrzebne – głównie z uwagi na to, że o stronach nie korzystających z zalet SEO w ogóle nie słychać, w końcu są daleko poza topami. Strony internetowe przestały być tylko informacyjne – dziś wszyscy są w Sieci i to obecność w tym miejscu jest najistotniejsza. Lekceważąc wpływ SEO na wyniki, tak naprawdę wyrzuca się w błoto pieniądze, które zostały przeznaczone stworzenie samej strony, a nie są to małe sumy. Co z tego, że posiada się najpiękniejsza, najbardziej przejrzystą stronę internetową, jeśli nikt na nią nie trafi?

Z nami staniesz się widoczny

Jak widać, proces pozycjonowania jest niełatwy, ale bez odpowiedniej widoczności strony przepadnie ona w odmętach wyników wyszukiwania. Dla wszystkich agencji SEO pozycjonowanie stron to coś, o czym nie mogą powiedzieć, że znają od podszewki. Zmieniające się algorytmy Google’a nie pozwalają osiąść na laurach i nieustannie trzeba szukać nowych rozwiązań, z czym nasza firma doskonale sobie radzi. Niezależnie od rodzaju stron czy sklepów internetowych pozycjonowanie jest niezbędne, gdyż tylko optymalizacja stron może sprawić, że nasza firma odniesie jakikolwiek sukces. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, a przede wszystkim do bezpośredniego kontaktu, gdyż w zależności od rodzaju stron cennik może znacznie się różnić.

Kwestia pozycjonowania jest wyjątkowo złożona i wyłącznie indywidualne podejście do klienta może przynieść efekty, z których wszyscy będą zadowoleni (oczywiście poza konkurencją). Utrzymując stały kontakt, możemy wpływać na proces pozycjonowania wedle zmian w planach klienta. To, że dzisiaj pozycjonujemy jakąś stronę na jedno miasto, nie oznacza, że w perspektywie paru miesięcy czy lat nie spróbujemy podbić również innych miast albo nawet całej Polski. Agencja SEO powinna więc być poinformowana o planach i dostosowywać swoje działanie do firmy klienta. Z takim podejściem razem osiągniemy topy w bardzo krótkim czasie! Nie ma na co czekać – im szybciej storna stanie się widoczna, tym więcej osób na nią trafi.

X