Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie SEO Wrocław

Jak często szuka się czegoś w Sieci? Dziś z wyszukiwarki Google’a korzystamy praktycznie bez przerwy i niezależnie od branży, niemal każdą firmę sprawdza się w Sieci. Realia są takie – jesteśmy w Internecie albo nie ma nas w ogóle. Problem w tym, że można stworzyć najbardziej przejrzystą, responsywną i zwyczajnie piękną stronę internetową, a bez pozycjonowania strony nasz marketing internetowy skończy się zanim tak naprawdę się zacznie. Jak sobie z tym poradzić? Co sprawia, że jedne strony internetowe są wyżej niż inne w kwestii wyników wyszukiwarek internetowych?

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

W tym miejscu do gry wchodzi agencja SEO. Chodzi o angielskie „Search Engine Optimization”, czyli optymalizację strony pod kątem wyników w wyszukiwarce Google. Wysokie pozycje są podstawą do zwiększenia widoczności swoich stron, a przez to – by odnotować wzrost ruchu. Jest to istotne nie tylko dla sklepów internetowych, ale też dla wszystkich innych stron w Internecie, bez znaczenia co się oferuje. Potencjalni klienci muszą Was dostrzec, a mówimy tu o tak ogromnej liczbie stron, że nie jest to taka prosta sprawa. Trafić na pierwsze miejsca wyszukiwań, czyli w branżowym języku „zrobić topy” powinno być więc najważniejsze dla wszystkich firm ze stronami w Sieci. Nasza agencja pozwoli Wam to osiągnąć.

Pozycjonowanie stron internetowych od podszewki

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych Wrocław nie jest miejscem, do którego musimy się ograniczać. Oczywiście, lokalne SEO, czyli walka o pozycję w wybranym mieście lub regionie, jest znacznie prostsze niż skuteczne pozycjonowanie stron na całą Polskę, lecz niejednokrotnie nasi klienci zmieniali zdanie w trakcie współpracy i rozwinęli swoją działalność. Powód jest prosty – brak pozycjonowania oznacza niewielką ilość odwiedzin, a co za tym idzie – małe obroty czy dochody z reklam. Już zwykłe pozycjonowanie lokalne potrafiło przynieść wielokrotnie większe liczby, a wraz z zastrzykiem gotówki przychodziły plany rozwoju. Zarówno SEO optymalizacja jak i ciągła analiza pozycjonowania (case study) przynosiły informacje pozwalające stale osiągać coraz lepsze miejsca w wynikach wyszukiwania. Analityka internetowa przeprowadzana jest przez rozmaite narzędzia, z których jednym z najpopularniejszych jest Google Analytics. Możliwości są ogromne – ważne jedynie, by stosować się do zaleceń pozycjonerów i stale dzielić się z nimi swoimi planami na przyszłość strony, tę daleką jak i tę bliższą.

Nasza firma wyjątkowo ceni sobie indywidualne podejście do klienta, gdyż wiemy, ze tylko w ten sposób obie strony będą zadowolone z efektów. Jeśli w perspektywie kilku miesięcy wrocławski sklep otworzy drugi oddział w innym mieście, warto nad tym pracować jeszcze zanim ten drugi powstanie. Czas trwania pozycjonowania stron nie zawsze jest taki sam i czasem TOP 10 jest w zasięgu kilku tygodni, podczas gdy w przypadku trudniejszych fraz proces pozycjonowania trwa długimi miesiącami. Wszystko uzależnione jest od stopnia konkurencyjności na dane frazy.

Pozycjonowania Kraków

Solidne podstawy gwarancją późniejszego sukcesu

Przede wszystkim należy spotkać się z naszymi pozycjonerami, którzy udzielą wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie nurtujące klienta pytania. Ustalenie fraz kluczowych jest podstawą. To właśnie związki słów oraz pojedyncze słowa kluczowe wpisuje się w wyszukiwarkę i w zależności od tego, co wpisywane jest najczęściej, zaczynamy analizę konkurencji. Co decyduje o miejscu strony w wyszukiwarce w tej konkretnej branży? Jakie powinniśmy przedsięwziąć środki, by zrobić topy i wyjść na prowadzenie? Dlaczego inne strony internetowe mają taki ruch, chociaż ich strona jest przestarzała, a one same nie mają najlepszych opinii? Wszystko wynika z wygody dzisiejszego użytkownika internetu, który niechętnie wychodzi poza kilka pierwszych wyników.

Jak działa pozycjonowanie strony?

Spróbujmy przedstawić to obrazowo i weźmy na tapet kilka słów kluczowych. Żeby było ciekawiej, nie skupimy się na sklepach, a usługach – niech będą to usługi pozycjonowania. Dajmy na to, że chcemy, by nasza agencja SEO zaistniała na wrocławskim rynku. Frazami będą tutaj „Pozycjonowanie Wrocław”, „pozycjonowanie stron Wrocław”, a nawet „Wrocław pozycjonowanie stron”. Frazy te dobierane są na podstawie tego, co najczęściej wpisują ludzie (i ich „długiego ogona” czyli słów, które najczęściej pojawiają się w ich towarzystwie), gdy szukają rzeczy tego typu, i jest ich naturalnie znacznie więcej, ale skupmy na tych podstawowych. Po wybraniu ich, pozycjonerzy zaczynają je analizować w zaawansowanych narzędziach SEO, wykorzystując swoją wiedzę na temat aktualnych algorytmach wyszukiwarki Google.

Zanim eksperci zaczną zajmować się pozycjonowaniem stron, należy jeszcze zrobić audyt SEO. Nie ma się co oszukiwać – najczęściej strony internetowe nie są robione z myślą o SEO i późniejsze wytyczne do poprawienia serwisów są bardzo obszerne. Mogą one obejmować najróżniejsze aspekty strony internetowej, włącznie z niewidocznymi elementami kodu, czasem ładowania czy zawartością podstron. Szczególnie uważnie trzeba podejść do analizy sklepu internetowego – liczba dostępnych tam produktów często jest wysoka, a kopiowane wszędzie opisy podobnych produktów może mieć negatywny wpływ na pozycjonowanie.

Dobry tekst dźwignią sukcesu

Po audycie przychodzi czas na stworzenie odpowiednich tekstów wysokiej jakości. Nie tylko muszą być bogate w informacje i napisane lekkim językiem, bo przekłada się to na zaufanie potencjalnych klientów, ale przede wszystkim, pod względem SEO SEM, muszą być napisane w sposób, który „spodoba się” robotom Google. Oznacza to obecność odpowiednich fraz i wystarczające ich zagęszczenie w tekście czy nawet takie szczegóły jak średnia liczba słów na akapit. Jest tego bardzo dużo i pozycjonerzy często mają odmienne zdanie co do tego, co rzeczywiście ma znaczenie. My zdajemy sobie sprawę z tego, jak szybko Googole pozycjonowanie potrafi zniweczyć poprzez implementację nowych algorytmów, stąd nieustannie sprawdzamy nowe rozwiązania i rzadko kiedy prowadzone przez nas strony internetowe osiągają wyniki odwrotne do zakładanych.

Kto pisze takie teksty? Nasza agencja ma zespół doświadczonych copywriterów, którzy nie mają problemów z poszerzaniem swojej wiedzy tylko po to, by napisać ciekawy, a przede wszystkim bogaty merytorycznie tekst na dany temat. Inne agencje często popełniają tu błąd, zlecając pisanie takich rzeczy pozycjonerom (którzy nie zawsze mają lekkie pióro) bądź klientowi (ten zwykle ma bogatą wiedzę, ale ciężko się czyta jego teksty). Posiadanie sprawdzonych copywriterów jest o tyle istotne, że owszem, to są teksty głównie dla Google’a, tyle że znajdują się na stronie klienta i jego klienci je widzą. Potworki pełne składniowych błędów lub, co gorsza, lania wody sprawią, że firma straci w oczach takiego klienta.

Social media zamiast SEO?

Niektórzy są zdania, że w dzisiejszych czasach to media społecznościowe decydują o popularności strony i miejscu w wyszukiwarkach. Jest to prawda, ale tylko po części. Poprzez social media możemy trafić do dużej liczby odbiorców, szczególnie jeśli strony pozycjonowanej firmy założone na Facebooku czy Twitterze są dobrze zarządzane, lecz jeśli mamy na celu wyłącznie wysoką pozycję w wyszukiwarce, jest to coś, co można pominąć. Naszym klientom bez ambicji bycia w na takich portalach społecznościowych zwykle tego nie polecamy, bo ktoś będzie musiał tym nieustannie zarządzać – nie tylko wrzucając posty, ale również odpowiadając na liczne wiadomości od użytkowników. Jeśli jednak klient sobie zażyczy, mamy w naszym gronie specjalistkę od social mediów, poszerzając zakres współpracy.

A może by tak zapłacić Google’owi?

Do tej pory pisaliśmy o pozycjonowaniu organicznym, czyli takim, które sprawia, że strona „sama z siebie” (a tak naprawdę przez skrzętnie zaplanowane działania ze strony agencji SEO) wchodzi na wyższe pozycje. W wyszukiwarce często widzimy jednak na pierwszym miejscu linki z oznaczeniem „reklama”, z którymi ciężko jest walczyć. Mowa tu o Google Ads (Google Adwords), czyli zwyczajnym wykupowaniu sobie miejsca reklamowanego. Ma to swoje plusy, bo pozycjonowanie w ten sposób jest natychmiastowe – płacimy i nasza strona pokazuje się na samym szczycie wyników wyszukiwania na wybrane frazy. Dlaczego więc wszyscy z tego nie korzystają i nie inwestują w takie linki sponsorowane?

Problemem jest cena oraz brak zaufania internautów. Po pierwsze, korzystając z Adwords Google każe sobie płacić od każdego kliknięcia. Po drugie, tych wcale nie musi być tak dużo. Jako że pozycje te są oznaczone jako reklama, ludzie zwykli je pomijać, przechodząc do ich zdaniem wiarygodnych wyników organicznych. Dostępne dane mówią o jedynie 20% kliknięciach w reklamy, co nie jest rewelacyjnym wynikiem. Kampanie Adwords są jednak niepomiernie szybsze od czasem nawet kilkumiesięcznej pracy pozycjonerów, także coś za coś. Ogólnie jednak w kwestii SEO pozycjonowanie jest znacznie bardziej opłacalne i utrzymuje się dłużej (po zakończeniu płacenia za Adwords strona zwyczajnie znika z czołówki).

Pozycjonowania stron Wrocław

Agencja SEO podstawą sukcesu biznesu w Internecie

Ustaliliśmy już, że w celu osiągnięcia wysokich pozycji strona internetowa musi być dostosowana do wymogów pozycjonowania stron. Dbając o content marketing w ten sposób, możemy być spokojni o stan swojej strony pozycjonowanie załatwi sprawę jej popularności. Bez marketingu internetowego nie ma ruchu na stronie klienta, a strona główna, choćby najpiękniejsza, nie będzie w stanie przyciągnąć nikogo. Pozycjonowanie sklepów internetowych to nie jedyny aspekt SEO, o czym często właściciele stron internetowych dowiadują się zbyt późno.

Pozycjonowaniem stron najlepiej zajmować się od samego początku. Świeża strona może być kształtowana przez pozycjonerów, którzy oczywiście blisko współpracują z klientem i firmą, która mu tę stronę tworzy. Nie można przecenić tego, o ile łatwiej osiągnąć wysokie miejsca, mogąc pracować na zupełnie nowej stronie internetowej. Największe problemy z punktu widzenia SEO pojawiają się w przypadku współpracy z osobami, które miały już kontakt z agencją pozycjonująca, lecz ta nie do końca wiedziała, co robi. W takich przypadkach nieudolni pozycjonerzy są w stanie przysporzyć wiele problemów, z których później zwyczajnie jest ciężko się wygramolić, a niektóre z nich są niemal niewidoczne przy nawet najbardziej dokładnym audycie. Jeśli w takiej sytuacji pozycjonowanie nic nie daje, nie ma innego wyjścia i trzeba zacząć myśleć o stworzeniu serwisu od nowa, na co wielu się nie zgodzi. Taka jest cena chwytania się niesprawdzonej agencji SEO. Wniosek jest więc jeden – w kwestii stawiania stron pozycjonowanie sklepów i innych serwisów powinno być rozpatrywane jak najszybciej.

Rób topy z naszą agencją SEO

Nasza agencja interaktywna Wrocław jest gotowa zająć się Waszą stroną pod kątem SEO i zwyczajnie wiemy, co robimy. I jakże prosta jest nasza oferta pozycjonowanie stron robimy w kilka miesięcy – albo będą miejsca, na które się umówiliśmy, ale pracujemy tak długo, aż do nich dojdziemy. Nasi klienci są najlepszym przykładem na to, że nie zawodzimy. Obszerna znajomość tematu i wykorzystanie najbardziej aktualnych narzędzi oraz ogromne doświadczenie pozwalają nam wchodzić na pierwsze miejsca nawet w najtrudniejszych dostępnych frazach. W razie wymagań specjalnych, skupiamy się na rozmowie z klientem i indywidualnym podejściu, które pomaga spełnić wszystkie jego oczekiwania, przedstawiając przy tym realny plan działania. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie i wiemy, ile możemy zapewnić. Pozycjonowanie jest temat zbyt istotnym, by na nim oszczędzać, decydując się na niesprawdzone agencje bez doświadczenia. Wybierzcie jakość. Pomożemy Wam wejść do topów!

X