Pozycjonowanie SEO
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwarki Google znacząco zwiększa ruch
na stronie. Jak osiągnąć topy? Wyłącznie z profesjonalną agencją SEO!
Gwarancja topów
Nasze skuteczne sposoby pozycjonowania gwarantują wysokie miejsca w wynikach wyszukiwarki Google, dzięki czemu
internauci nie będą mieli najmniejszych kłopotów z odnalezieniem strony klienta.
Indywidualne podejście
Rozumiemy, że każdy klient ma inne potrzeby i dostosowujemy kampanię SEO do wymagań pozycjonowanej strony oraz
wytycznych jej właściciela.
Lata doświadczenia
Oferujemy najwyższej jakości usługi poparte wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron i nie mamy problemów ze
zmieniającymi się algorytmami Google’a.
Pozycjonowanie stron - dlaczego jest tak ważne?
Czy kiedykolwiek słyszałeś o pozycjonowaniu stron? Termin „SEO” nie jest Ci obcy? Jeżeli tak, to prawdopodobnie
doceniasz jego potęgę. Jeżeli jednak dopiero poszukujesz informacji, aby dowiedzieć się czym tak na prawdę jest
pozycjonowanie stron www – jesteś w dobrym miejscu. W tym tekście postaramy się jak najprościej wyjaśnić dlaczego
pozycjonowanie strony jest tak ważne, na czym ono właściwie polega i jaki wpływ ma na Twoje wybory jako klienta i
sukcesy jako właściciela firmy.
A więc czym jest pozycjonowanie? Są to wszystkie działania agencji SEO, które mają na celu wynieść stronę na najwyższe
pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonerów zajmujących się stroną www interesuje ścisłe TOP10 wyników, bo jedynie
pierwsze pozycje to realny zysk dla firmy klienta. Związane jest to z faktem, że im wyższa pozycja strony w wynikach
wyszukiwania, tym więcej potencjalnych klientów będzie miało szansę ją zobaczyć. Wszelkie działania polegają na
odpowiednim zoptymalizowaniu strony internetowej tak, aby odpowiadała wymogom wyszukiwarki Google. Im wyżej ulokowana
strona, tym większe zaufanie budzi. Zastanów się- czy ty też nie uległeś temu przekonaniu? Czy skuteczne pozycjonowanie
nie wpływa również na Twoje wybory?
Czy reklama w Internecie jest bardzo istotna? – Skuteczne pozycjonowanie stron
Wyszukiwarka Google jest głównym źródłem informacji dla większości współczesnych ludzi. Szukamy tam wszelkich usług,
rozrywki czy potrzebnych nam produktów, porównując przy okazji ceny, dostępność czy skład. Mając świadomość tego, że
Google jest wyszukiwarką, z której korzysta aż 97% ludzi używających internetu, możemy sobie wyobrazić jak wielki wpływ
ma ona na społeczeństwo. Dlatego też wszelkie działania SEO skupiają się wokół niej. Jeżeli wciąż nie jesteś przekonany
co do istotności skutecznego pozycjonowania to przyjrzyj się innym statystykom płynącym z analiz ruchu użytkowników na
poszczególnych stronach wyszukiwania. Według badań aż 90% użytkowników odwiedza jedynie pierwszą pokazującą się stronę
wyników, i aż 51% z nich wchodzi tylko na pierwszą pozycję w kolejności. Oznacza to, że ponad połowa osób nawet nie
odwiedza innych stron, niż ta z początku listy, a tylko 10% wszystkich osób sprawdzi więcej niż pierwszą stronę.
Zastanów się – czy ty kiedykolwiek to zrobiłeś? Czy jednak również odwiedzasz tylko pierwsze wyszukane dzięki Google
pozycje?
Dzisiejsze czasy przyniosły nam rewolucje w biznesie reklamy. Nie od dziś wiadomo, że dobra kampania reklamowa potrafi
przekonać klientów do reklamowanego produktu czy marki. Korzystając codziennie z internetu, przeglądając ulubione strony
wciąż jesteśmy narażeni na działanie różnych form reklamy w przestrzeni internetowej. Każdego dnia jesteśmy zalewani
całą masą linków, spotów czy promocji, przesyłanych drogą internetową. Prowadząc swoją własną działalność warto
wykorzystać tę świadomość i promować swoją firmę w inteligentny sposób, dzięki możliwościom płynącym z wyszukiwarki
Google. Skuteczne pozycjonowanie stron www Twoja reklama nie jest nachalna, a mimo tego, klienci trafiają właśnie do
Ciebie. Dzięki dobrej widoczności w internecie zdobywasz ich zaufanie, a co za tym idzie, zaczynają czuć do Ciebie
większą sympatię. Dodatkowo, stale monitorując potrzeby swoich klientów, możesz na bieżąco dostosowywać do nich swoją
ofertę, stając się coraz bardziej atrakcyjną pozycją na rynku.
Pozycjonowanie stron www: jak działa wyszukiwarka Google?
Skoro już wiesz jak ważny jest internet, reklama w internecie i miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google, pora
poznać mechanizmy, które tym kierują. Google działa ekspresowo, pokazując nam poszukiwane przez nas informacje w ciągu
ułamków sekund. Co więc sprawia, że pokazuje nam te konkretne strony, w takiej a nie innej kolejności?
Pozycję strony, a więc kolejność stron w wynikach wyszukiwania, ustalają ciągle zmieniające się algorytmy Google, dzięki
którym każda strona www znajdująca się w bazie danych Google, poddawana jest dokładnej analizie pod kątem ponad 200
niezależnych od siebie czynników. Ciągłe zmiany w algorytmach sprawiają, że pozycjonerzy zobowiązani są do ciągłego
monitorowania tych zmian, aby pozycjonowana strona niezmiennie spełniała ich wymagania. Dostosowywanie strony do wymagań
Google to właśnie główne zadanie agencji SEO. Wśród czynników, które są analizowane przez algorytmy znajdują się między
innymi odpowiednie słowa kluczowe, unikalność i objętość treści na stronie, czy jakość linków, które do niej prowadzą.
Jeżeli Twoja strona będzie odpowiednio zoptymalizowana pod kątem treści i kodu oraz będzie posiadać odpowiedniej jakości
linki, to jej pozycja będzie odpowiednio wyższa.
Pamiętając o fakcie, że więcej niż 70% polaków korzystających z internetu, używa go każdego dnia, a znaczna większość z
nich korzysta z Google, zaczynasz prawdopodobnie doceniać potęgę pozycjonowania. Dlatego też nie warto zostawiać tak
ważnej części marketingu Twojej firmy przypadkowi – zaufaj jednej z najlepszych agencji SEO w Polsce. Dzięki nam
staniesz się widoczny i zdobędziesz zaufanie dużo większej liczby klientów.
Na czym polegają działania agencji SEO – skuteczne pozycjonowanie
Aby strona osiągała jak najwyższe wyniki w wyszukiwaniach Google pod odpowiednimi frazami, należy zadbać o wiele
istotnych czynników. Jednak najważniejsze z nich to optymalizacja kodu, czyli jak najlepsze dostosowanie wewnętrznej
struktury strony do aktualnych algorytmów Google, naprawa wszystkich błędów w kodzie i struktury nagłówków oraz zadbanie
o to, aby była responsywna. Drugim w kolejności ważnym elementem działań agencji SEO jest optymalizacja treści, czyli
nasycenie strony jak największą ilością unikalnych tekstów, zgodnych z wymaganiami Google, ale i również odpowiednimi
słowami kluczowymi, dzięki którym klienci łatwiej odnajdą daną stronę. Ostatnim, ważnym elementem, jest link building,
czyli linkowanie strony www na portalach zewnętrznych, inwestowanie w dobrej jakości linki i ich odpowiednią ilość.
Na barkach specjalistów SEO spoczywa jednak dużo więcej obowiązków. Po pierwsze i najważniejsze, wcześniej wspominane
algorytmy Google podlegają ciągłym zmianom, które należy monitorować, aby jak najlepiej dopasować do nich wyżej opisane
działania. Jako przyszły lub obecny klient agencji SEO musisz pamiętać o tym, że pozycjonowanie nie jest czynnością
jednorazową i najważniejsza, dla uzyskania najlepszych efektów, jest ciągłość usługi. Istotny jest również stały
monitoring konkurencji, która również wciąż się rozwija, poszerza horyzonty, usprawnia działanie swoich stron i walczy o
lepsze pozycje – o Twoją pozycję! Dlatego właśnie należy czerpać zarówno wiedzę z jej skutecznych działań jak i uczyć
się na jej błędach, wciąż starając się być krok przed nią. Pozycjonerzy obserwują również użytkowników, którzy
korzystają z podległych im stron. Patrzą w jaki sposób funkcjonowanie strony i treści na niej zamieszczone, wpływają na
jej użytkowników, co istotnie pomaga w dostosowaniu strony do jej grupy docelowej. Zajmowanie się płatnymi reklamami
Google, czyli Google Adwords, leży w kwestii agencji SEO, ale i również buzz marketing, czyli marketing szeptany, mający
na celu promocję strony internetowej na innych portalach. Są to tylko niektóre z zadań należących do obowiązków pozycjonerów. Jak widać, nie należy powierzać swojej strony
przypadkowym osobom, które nie mają specjalistycznej wiedzy z zakresu działań SEO.
Jak wybrać agencję SEO – pozycjonowanie cennik
Dobra agencja SEO to taka, która indywidualnie podchodzi do każdego klienta, słucha jego potrzeb i dostosowuje swoje
działania do jego oczekiwań, ale przy tym oferuje mu swoje doświadczenie i doradza, co będzie dla niego najlepsze.
Najwyższe wyniki w pozycjach Google osiąga się dzięki indywidualnej, dopasowanej strategii, ustalanej wspólnie z
klientem. Skuteczna agencja SEO to taka, która odpowiednio modyfikuje swoje działania, wciąż poprawiając jakość strony,
dopasowując ją do oczekiwań użytkowników i algorytmów Google.
Należy też sprawdzać, czy dana agencja ciągle się rozwija, podążając za wszelkimi nowinkami w branży, która jest dość
specyficzna i wymaga od specjalistów ciągłego aktualizowania swojej wiedzy. Wybierając agencję SEO, która startuje w
konkursach, bierze udział w szkoleniach i konferencjach, masz pewność, że trafiasz w dobre, odpowiednio wyszkolone ręce.
Pozycjonowanie stron cennik – co wchodzi w skład usługi SEO?
Jako klient oczekujesz zazwyczaj efektów, a nie składowych czynności pozycjonera, które nie są dla Ciebie wciąż do końca
jasne. Najważniejsze jest jednak, żebyś był świadomy na co idą Twoje pieniądze.
Agencja SEO korzysta z narzędzi dokładnie analizujących stronę klienta, monitorujących wyniki wyszukiwania przez
użytkowników danych fraz, wyszukujących błędów na stronie i obserwujących ruchu, który generuje dana strona www. Ważne
jest również to, że z niektórych narzędzi możesz skorzystać sam, aby ocenić efekty pracy agencji SEO. Jednym z nich jest
dla przykładu Google Analytics, analizujące ruch na stronie internetowej.
Jako klient agencji SEO masz możliwość zamówienia audytu SEO, czyli dokładnego opisu funkcjonowania swojej strony,
ukazującego jej strukturę, funkcjonalność, czynniki, które trzeba poprawić, ale również jej mocne strony. Audyt SEO
zawiera również opis ruchu na stronie, dając informacje o jego stabilności, ilości sesji w miesiącu, dzięki temu
dowiadujemy się kiedy ruch na stronie jest największy, a kiedy generuje spadki. Audyt dostarcza też informacji o udziale
słów kluczowych w rankingu, i tych, dzięki którym generowany jest największy ruch na stronie. Pokaże nam także jak
Google traktuje daną stronę internetową, czy istnieją problemy z widocznością lub jakiekolwiek kary nałożone dzięki
algorytmom Google. Audyt SEO ujawni wszelkie problemy i błędy, którymi obarczona jest strona. Przeanalizowana zostanie
między innymi jakość hostingu, tytuły podstron czy długość i budowa metaopisów. Podsumowując – klient decydując się na
audyt SEO otrzyma wszelkie możliwe informacje o swojej stronie i dowie się co należy poprawić i dlaczego.
Ceny usług agencji SEO różnią się, ponieważ każdy klient jest inny, a pozycjonowane frazy cechują się indywidualną
trudnością. Cena zależy więc w głównej mierze od trudności pozycjonowanych fraz – jeżeli fraza ma dużą popularność, to
trudność wybicia jej w rankingu wzrasta. Rozliczanie w postaci abonamentu jest jednak najlepszym rozwiązaniem, ze
względu na to, że rozliczanie a pozycję sprowadza się do tego, że Agencja SEO skupia się tylko na wybranych słowach
kluczowych, a to może powodować złość klienta, w momencie, w którym inne słowa kluczowe, niż te wybrane, będą osiągały
wysokie pozycje. W tym przypadku pomijanych jest dużo istotnych dla SEO elementów, jak content marketing czy SXO.
Odwrotnie jest w przypadku rozliczeń abonamentowych, podczas których agencja SEO nie jest niczym blokowana i jest w
stanie wprowadzać w życie różne, kreatywne i nowatorskie rozwiązania dla strategii SEO. Wtedy też klient informowany
jest na bieżąco o przebiegu działań, a następne etapy uzgadniane są wspólnie.
Jak sprawdzić skuteczność działań agencji SEO?
Wyznacznikiem skuteczność działań pozycjonerów jest ilość wejść na stronę www z naturalnych wyników Google, co można w
prosty sposób zmierzyć na własną rękę, za pomocą Google Analytics. Nie zapominaj jednak, że realne wzrosty odwiedzin
zauważalne są mniej więcej po trzech miesiącach od rozpoczęcia działań agencji SEO. Czas potrzebny na ujrzenie
pierwszych efektów jest mocno zróżnicowany, ponieważ zależy między innymi od trudności pozycjonowanych fraz czy
konkurencji, którą trzeba pokonać, aby uzyskać pożądane wyniki. Spadek odwiedzin na stronie również nie zawsze oznaczają
błędy w działaniach SEO – mogą być związane z sezonowością branży, wyszukiwanych fraz lub ze zmieniającymi się wciąż
trendami panującymi na rynku. Najważniejsze jest to, aby zwrócić uwagę na fakt, czy wyświetlenia strony na podstawie
wpisywanych w Google słów kluczowych, mają tendencję zwyżkową czy też nie. Jeżeli tak – działania agencji SEO są
skuteczne.
Pamiętaj o tym, że na własną rękę jesteś w stanie zweryfikować ich skuteczność. Skorzystaj z programów takich jak Google
Search Console, Google Analytics czy SEMSTORM i sprawdź, które pozycje osiąga Twoja strona. Sprawdź jakość usługi, za
którą płacisz.
Korzyści płynące z pozycjonowania strony WWW
Skuteczne pozycjonowanie zapewnia wiele korzyści, które powinny przekonać Cię do skorzystania z usług agencji SEO. Po
pierwsze, stopniowo zwiększający się ruch na stronie generuje dla firmy realne zyski, przyciągając do niej nowych
klientów. Dzięki temu rośnie sprzedaż i zainteresowanie marką. Im większy ruch na stronie, tym więcej potencjalnych
klientów pozyskiwanych dla Twojej działalności. Rosnąca popularność Twojej marki wiąże się bezpośrednio ze zwiększającym
się zaufaniem, a co za tym idzie, sympatią odbiorców. To, co jest rozpoznawalne, staje się automatycznie godne zaufania.
Sam, jako klient, spotykasz się z tym przekonaniem. Bardziej wiarygodne są te firmy, o których się mówi, które widzisz
na co dzień i z usług których korzysta wielu ludzi. Dlatego właśnie tak ważna jest widoczność w internecie, którą
zwiększasz polepszając swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Jednak najważniejszą zaletą płynącą z pozycjonowania strony jest bieżący monitoring potrzeb Twoich klientów, dzięki
któremu doskonale dostosujesz swoją ofertę do ich oczekiwań i potrzeb. Ciągły, nieprzerwany kontakt z klientem owocuje
odpowiednim dostosowaniem treści i optymalizacją strony tak, aby była jak najbardziej przyjemna w użytkowaniu.
Dodatkowo, wszelkie skuteczne działania, których podejmuje się wybrana przez Ciebie agencja SEO, sprawiają, że
wyprzedzasz swoją konkurencję. Dzięki temu możesz pozyskać również jej klientów, będąc wciąż o krok przed nią.
Zainwestuj w swoją widoczność!
Wyprzedź swoją konkurencję, pamiętając, że wyścig o najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania wciąż, nieprzerwanie trwa.
Bądź w stałym kontakcie z klientami, sprawdzaj ich potrzeby i odpowiednio reaguj. Zwiększ ruch na swojej stronie i
zainteresowanie swoją ofertą, przez co Twoja marka stanie się rozpoznawalna. Zwiększ widoczność swojej firmy w
internecie, liczbę odbiorców i wiarygodność firmy, krok po kroku budując zaufanie wśród odbiorców. Zatrzymaj stałych i
zyskaj nowych klientów, zwiększając swoje zyski dzięki wzrostowi sprzedaży. Pomożemy Ci to wszystko zyskać, korzystając
z naszego wieloletniego doświadczenia. Pozycjonowanie stron www to przede wszystkim nasza pasja.